Thursday, March 28, 2013

DARA kah perempuan itu




 


Salam petang korang semua..
 
agak-agak korang ada baca tak blog aku kali ini..hope korang baca lah kot.. dalam entry yang lepas ada cite pasal teruna kan..so kali nie lets talk about girls plak (jangan cuak ye).. korang dah tahu macam mana nak tahu lelaki ada teruna or tak..tapi this time kite terjah bab2 girls plak.. guys please fokus baca nie..
 
Nak tahu seseorang tu still ada dara or idak ni antaranya:-
 
Dahi Licin
 
 (source : google)
 
Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Bagi yang sudah hilang daranya, ada kedutan yang kadang nampak dan kadang tidak ketika bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci dan kedutan wajah yang dimamah usia adalah berbeza. Kedutan bagi mereka yang telah hilang dara tidak begitu nampak kecuali ketika muka mereka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan marah, sementara kedutan kerana dimakan usia sentiasa nampak dan kekal. Cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang masih dara. Gadis yang sudah tidak ada dara mempunyai beberapa kedutan yang timbul dan melekuk di dahi gadis itu. Perhatikan betul-betul sebab kedutan itu tidak begitu nampak.

Mempunyai hidung kemerah-merahan
 
 
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan dan jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat. Kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. Cuba tengok hujung hidung anak perempuan anda, merahkan ?
 
 
Mempunyai punggul yang mantop..
 
 
                                                               (mak oiiii geram siol tengok)-google
 
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih pejal dan tegang serta tidak lesu dan jatuh.
 
Mempunyai buah data (opps salah dada) yang tegang
 
(jangan nk meleleh tgk tue)-google
 

Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya. Lebih kerap disentuh, lebih kendur. Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena ramas.
 

Bibir yang sangat menawan (merah jambu) warnanya
 
(fuhhh sedap cium nie)-source google
Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis lebam (bengkak) atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak kelihatan pucat dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah kena cium akan nampak bengkak sedikit walaupun hanya satu kali saja, dan dapat merubah bibirnya juga terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir. Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi nampak kalau diperhatikan betul-betul. Ada pula yang mengatakan gadis tidak suci ketika ia tertawa bibirnya nampak lebih lebih besar dari pada tidak tertawa dan bibir bawah tampak keluar dari pada bibir yang atas.
 
Mempunyai pipi yang segar
 
 
(merah tak pipi bdk nie)-sorce google
Wanita yang tidak suci lagi wajahnya tidak berseri-seri dan pipi gadis yang masih suci nampak mengghairahkan dan merah segar. Kalau pipi gadis yang pernah dicium warna kemerah-merahan akan hilang. Kalau pipi itu merah kerana dicium ayah atau saudara sekandung maka tidak membahayakan terhadap kesucian gadis tersebut. Pipi gadis yang pernah kena cium masih tetap cantik, akan tetapi kalau sudah biasa dicium/disentuh lelaki, lesung pipinya kurang dalam dan terdapat satu garis disebelah lekuk lesung pipinya. Gadis yang masih suci, bila berbicara disekitar pipi kanannya maupun kiri cepat berpeluh, dan peluh ini akan keluar walaupun ditempat yang sejuk. Peluh yang dimaksud mungkin tidak nampak kecuali dilap dengan tisu.
 

Mempunyai tapak tangan yang halus dan licin
 
 
 (souce google)
Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak (urat-urat yang menyerupai retak), bukan disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandung kimia, bermaksud gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah. Jika selepas ditekan, ia akan tegang serta merta. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan. Jika ada garis putus-putus di bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak ada garis terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang.
 
Tumit kaki yang merah (nie memang betol sangat kot)
 
 
 
Tumit kao merah memang ada dara lagi bagi seseorang gadis, tapi nak tengok tumit merah sekarang nie memang susah lah sebab kadang-kadang ada yang pakai kasut lah dan macam-macam lagi..so aku ada jugak terperasan yang tumit merah..memang merah betol lah sbb dara dia mengalir kat tumit..betol ke bohong aku tak tahu plak
 
 
 
Selaput DARA
 
 
(source-google)
 
Yang nie susah nak cite sikit..tapi kalo korang nk tahu selaput dara tue kawin dulu n korang (lelaki) akan tahu bini korang ada dara lagi ke tidak (sbb dah terbukti benda nie yang berhasil.Selaput dara nie jenis tisu yang lembut dan mudah koyak bile persetubuhan berlaku di antara pasangan... tapi sekarang nie aku rasa banyak kot produk yang boleh kembalikan perawan yang dah tak de ..tapi memang tak ori lah kan..sbb tak syok.
 
 
kalo ada sapa2 yang rasa benda-benda yang kat atas nie betol ke tidak tue terpulang aku tak suruh korang percaya bulat-bulat (heheheheh) aku pun dapat kat blog nie jugak.
 
selamat menyemak dara dan teruna masing2..wokey nk sambung kerja balik nie..
 
 
~ayoithelegend`...

No comments:

Post a Comment