Tuesday, March 26, 2013

Kantoi plak ngan BOSS





Aaaaaaaaa ccccooommmm....arhggghhh sakit nye hidung nie... Disebabkan cuaca sejuk didalam pejabat hari ni maka dengan ini saya di jangkiti selsema tahap pertengahan (macam doktor plak).

Nak dijadikan cite pagi tadi pergila baring kejap kat port biasa. Dengan tibe-tibe bunyi tapak kasut berbunyi..aduhhh sape plak yg datang nie..(**pitam jap sebab tak de jalan kluar nk cabut).

Sekali hahh kau amik...BOSS (nama dirahsikan atas sebab keselamatan negara) aku datang..aduhhh kantoi plak. boleh plak berdialong:

Boss : Ko deman ke ?

Aku : Tak lah selsema..

Boss : Tak g klinik amik ubat?

Aku : Malas lah boss asyik makan ubat jek (ayat nk play safe). Nanti mata ngantok..

Boss: Kalo saya mmg kene ubat baru jalan nanti HIGH (hayal kot) je mcm isap Dadah..(dalam hati wow boss ku..hebat) nanti baring tengok benda semua berpusing-pusing.

Aku : (dalam hati cakap: alah ye yelah hayal ke tak boss aku nie).

Boss : Nanti ko buat keje bla...bla..bla..bla.. (korang tak yah lah tahu ape yg dibicarakan, bukan korang paham pun keje aku..hehehe).

Aku : Baik boss (terus pakai kasut dan lari laju-laju)


Moral of strory : Cari port baik utk korang supaya tak kantoi..(agak2 ade ke kat opis nie).

ok lah nk tido sebab selsema makin heaven!!! (class ayat..puihhhh)

~ayoithelegend~

No comments:

Post a Comment