Wednesday, May 8, 2013

Samsung Galaxy SIV



 


Oh bilelah nk merasa pakai Hp cangih2 gini kan..mana taknye..kawan2 semua pakai canggih..cume pakcik je yang tak upgrade lagi ke Hp canggin sebab apa?..sbb nk kawin lah...ooooo yes yes yes yes....tapi tarikh akan dimaklumkan calonnye juga akan diketahui oleh umum kelak..
 
 
Ok fine pe jadah melalut kan...sebenarnya pasa Samsung Galaxy SIV nie sangat cantik dan ohsemmm.. sebenarnya terlihat kat SINI  so tertarik menarik ko memang debom.....hahahha serius.. Sebab dah try cube kat SINI, SINI dan SINI hampir lama jugak lah dok melepak kat kedai2 nie sbb nk tgk2 dulu sebelum servey beli kan...ohhh tidak mana nk cekau duittttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
 
(nie kalo ada cash gini pehhhh syokkkk)
 
 
sob2 kene tahan napsu den nie kalo tak mau habis duit kan...pasangkan niat jek dulu (sebenarnya nk sedapkan hati jek).
 
so boleh tak gase2 ye nk tanye kat korang nie..hp nie digunkan untuk hantaran kawin nanti...
 
 



ni depa guna i-pad..so mcm besar sangat...hehehe ape komen korang?
 
 
So kepada orang itu.....sila lah baca ye..mana tahu awak boleh belikan saya nanti...yeahhh sayang awak nanti... nk lah jugak pakai Samsung Galaxy SIV nie memang canggih.
 
Wokey kalo lah tahu ada hp gini bolehlah pakcik "KUMPUL DUIT DARI KECIK" untuk membeli menanatang nie...guna ayat orang kaya itu...hahahahah

~ayoithelegend~


 

1 comment:

  1. yeahhh sayang awak nanti...sayang sayang ! haha

    ReplyDelete